Sunday, May 30, 2010

hari pertama membuat blog



assalamualaikum..
dan salam perkenalan kepda blogger blogger yg lebih senior
dan pembaca setia blog2x walaupun saya xde pembaca lg
harap teman2x especially teman2x rumah ikan(rumah sewa saya kt ipoh)
boleh jd followers utk belog saya..heee

kenapa tiba2x rase mau wt blog ye???
selepas saya membaca blog2x senior2x dari blogger yg tersenior dari saya ni
timbul keinginan di hati...
contoh blog yang menarik perhatian saya
'yuhanis shazlini' , 'hanis zalikha' dan ramai lagi yang seangkatan dgn mereka ini

buah cempedak diluar pagar
ambil galah tlg jolokkan
saya budak comey baru belajar(comey ke??)
kalau slah tlg tunjukkan
tetibe rase mahu masuk pertandingan pantun
tp xterpilih pn time skolah dulu sb cikgu pilih students yg comey,jelita,rupawan shj,hehehe
sy bukan termasuk golongan tersebot..hehehe

tadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!terimalah muke saya yg xseberapa ini..salam perkenalan
gambar di yg di snap sendiri sb xde org sudi ambilkan..
beselah syok sendiri:)


No comments:

Post a Comment